A day without sunshine is like, you know, night.

2013-06-27 | 23:56:31 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej era nattmänniskor, det är väl nu livet börjar eller ? ;) Hur var eran dag ? Min var slapp på ett positivt sätt :) Har inte gjort något idag, förutom att jag var ute och sprang och åt så mycket vattenmelon att människor skulle kunna tro att jag ska föda när som helst XD
Tidigare var jag ganska neutral till vattenmeloner, var inget fel på dom. Men nu kan jag inte sluta äta. Köpte en idag och den är redan slut....
Morgondagens schema är att städa, tycker mycket roligare att städa på fredagar så har min helgen fri och städad! När brukar ni städa? eller gör ni det lite varje gång? Föresten vill ni ha städtips och lite sånt? Era önskemål tas emot med glädje :)

 
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Elin

fin blogg, kan du tipsa hur man kan få sitt hår växa snabbare!

Svar: Tack! Absolut kan jag göra det :)
therealimpression.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-06-28 ♡ 00:01:38
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------