Recension - NIVEA Daily Essentials- Soothing toner

2013-07-02 | 19:17:00 | Recensioner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
När jag köpte min Nivea cleansing cream så köpte jag även ansiktvatten ur samma serie.
Står så här på baksida: Ansiktsvatten berikat med naturlig madelolja och Hydra IQ. 
- stramar pp huden på djupet och rengör
- återfuktar duen så att den behåller sin naturliga fuktbalans 
- formulan utan alkohol lugnar
- formilan med Manderolka är milt vårdande och passar speciellt för torr hud.
 
Den appliceras lätt på bomullspad och rengör ansiktet. 
Efter att jag testade rengöringen ur samma serie trodde jag att denna skulle vara lika bra, men tyvärr så blev jag besviken. Jag har använt några ansiktvatten och efter appliceringen så kändes huden mjuk och len. Denna tyvärr känns inte alls återfuktande, dragig känsla när man rör på munnen om ni förstår vad jag menar. Kände tvingad att applicera ansiktkrämen direkt annars brukade jag kunna gå en liten stund utan med andra ansiktkrämer jag testat. Så tyvärr blev jag riktigt besviken och kommer därför inte köpa om denna produkten. Den kanske passar do som har lite mer oljig hy.  
Kostar ungefär 50-60 kr
 
+ Billig
 
- innehåller alkoholer
- lämnar huden torr och obekväm
- kräver ansiktskräm direkt
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________