Recension - A-creme

2013-07-04 | 21:52:45 | Recensioner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
För ett tag sen typ ett års sen kanske, så läste jag Ida Hallbergs blogg där hon skrev om en A-creme som skulle vara den bästa krämen nånsin för ansiktet. Så jag tänkte den måste jag ha, några månader senare köpte jag den.  Kan inte vara mer än nöjd. Den här krämen kan användas på hela kroppen eftersom den är baserad på rapsolja, sheasmör, jojobaolja och A-vitamin. Även parfymfri och fri från parabener. 
 
Jag totall älskar den, lämnar verkligen min hud mjuk och återfuktad hela dagen. Har även märkt att mina rodnader försvinner när jag har masserat in denna krämen. Det finns inga torra partier längre i ansiktet. 
Kostar ungefär 100 kr, finns nog bara i hälsobutiker. 
-Kommer du köpa den igen? Ja absolut
 Även en favorit hos mamma!
Jag använder en från Life egna serie. 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________