Byta namn?

2013-07-12 | 20:01:24 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej alla :) Hur mår ni? Själv har jag jobbat idag som andra dagar denna veckan, det är därför jag har vart lite frånvaro här. Men jag har absolut inte glömt bloggen! :) 
Men jag har funderat på att kanske byta namn vad tycker ni? Borde jag göra det, isåfall till vadå? Några ideèr? 
Bloggen handlar ju om mest skönhet men jag vill inte kalla den skönhet/beauty eftersom det är jätte många bloggar som heter så :/  Så om ni har något bra namn åt bloggen kommentera det gärna :D
Kanske Beauty-insaner, Makeupbutterfly eller beautybutterfly eller beautybee.Vad tycker ni? :)  
Visste ni att fjärilar luktar gott? :) 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________